Deep Talk -menetelmä, Tuula Valkonen

• ke 11.10.2023 klo 17
  • Opettajien Lähetysliiton toimisto

Tervetuloa tutustumaan Tuula Valkosen kehittelemään Deep Talk -menetelmään! Deep Talk on yhteisöjen kehittämisen menetelmä. Sen pohjana on amerikkalaisen Jerome Berrymanin luoma Godly Play -uskontokasvatusmenetelmä, johon on lisätty yhteisötyöskentelyjä ja henkisiä harjoituksia.

Kaikki lähtee ikiaikaisista kertomuksista, joiden kautta siirrytään peilaamaan osallistujien omaa ja heidän yhteisönsä elämää. Olennaisia asioita menetelmässä ovat dialogisuus, arvostava kuuleminen ja leikin tila, jossa kaikki ajatukset ovat sallittuja.

Voit ilmoittautua etukäteen toimistolle 9.10.2023 mennessä: toimisto(at)opettajienlahetysliitto.fi. Lämpimästi tervetuloa!

Kuva on Tuula Valkosen Deep Talk-menetelmän Facebook-sivuilta, (kuva on linkki sivuille).