OLL:n hallitus kokoontui 7.10.

9.10.2023

Opettajien Lähetysliiton hallitus kokoontui toimistolla lauantaina 7.10.2023. Kokouksessa käsiteltiin mm. vuoden 2024 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Lisäksi päätettiin tukea Pakistanissa kotinsa menettäneitä kristittyjä 5000 eurolla Suomen Lähetysseuran Katastrofirahaston kautta. Työryhmät, kuten kalenterityöryhmä, viestintätyöryhmä ja Maan ääriin -toimituskunta jatkavat entisissä kokoonpanoissaan. Opettajien Lähetysliiton jäseneksi ovat tervetulleita kaikki, jotka haluavat tukea liiton toimintaa ja koulutustyötä maailmalla. (Eli jäseneksi voi tulla vaikka ei olisi ammatiltaan opettaja.) Jäsenmaksut ovat edelleen 22 e, eläkeläiset 15 e ja opiskelijat 10 e ja jäsenmaksulasku lähetetään vuosittain toukokuussa.

Opettajien Lähetysliiton hallitus kokoontuu kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä.