Opettajien ja opettajaopiskelijoiden Syyspäivät 24.11.2018

24.11.2018

Päiväkummun kurssikeskuksessa Orivedellä järjestettiin lauantaina 24.11. Opettajien ja opettajaksi opiskelevien syyspäivät.

Opiskelijoille oli ohjelmaa perjantaista sunnuntaihin 23.-25.11.2018, ja työssäkäyville opettajille lauantaina 24.11.2018.

Opetusneuvos Pekka Iivonen Opetushallituksesta kertoi uskonnonopetuksen tilanteesta. Illalla nautittiin Maria Lapin konsertista.

Opettajien Lähetysliiton osuuksissa aamupäivällä järjestön toimintaa esitteli opettaja ja Opettajien Lähetysliiton varapuheenjohtaja Ulpu Siponen Orivedeltä ja lähetystyöstä kertoivat Suomen Lähetysseuran lähetystyöntekijät Annika Utriainen, Etiopia, ja Marja Alastalo, Botswana.

Opiskelijoiden ilta- ja aamuhartaudet pidettiin tunnelmallisessa Riihikirkossa.

Tapahtuman järjestäjinä olivat Opettajien Lähetysliitto, Suomen Kristillinen Opettajaliitto ja Tampereen opettajaksi opiskelevien kristillinen kerho Cristikka.

Tervetuloa mukaan!

ILMOITTAUTUMINEN