Lähetystyö

Opettajien Lähetysliiton tukemat työalueet Suomen Lähetysseuran kautta v. 2021.
Koululaisia Nepalissa.
Jumalanpalvelus, Thaimaa, Napong.

Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

(Matteus 28:18-20)

********************************************************************

Opettajien Lähetysliitto tukee nimikkokohteita Suomen Lähetysseuran kautta. Vasemmalla olevasta listasta löydät sekä nykyisiä että aiempia nimikkokohteita. (Klikkaamalla tekstiä voit aukaista tarkemman kuvauksen.)

Opettajien Lähetysliiton tukemat nimikkolähetit ja -kohteet liittyvät usein opetustyöhön ja sen kehittämiseen. Maan ääriin -jäsenlehdessämme julkaisemme ajankohtaisia raportteja ja kirjeitä eri maista.

Vuonna 2021 Opettajien Lähetysliitto tukee lähetystyön kohteita eri maissa yhteensä 50 000 eurolla ja lahjoittaa lisäksi SLS:n Katastrofirahastolle 10 000 euroa,

Suomen Lähetysseuran

LÄHDE LIIKKEELLE -KOULUTUS

Kiinnostaako lähetystyö? Haaveiletko vapaaehtoistyöstä ulkomailla? Oletko avoin oppimiselle, seikkailulle ja ihmisten kohtaamiselle? Lähde liikkeelle -koulutus on sinua varten!

Lähde liikkeelle -koulutuksessa tutustutaan kokonaisvaltaiseen lähetystyöhön ja kirkon kansainväliseen työhön sekä pohditaan omaa kutsumusta.

Koulutuksen jälkeen on mahdollista hakea ulkomaille vapaaehtoiseksi (2–12 kk) Felm Volunteer -tehtäviin.