Liity Opettajien Lähetysliiton jäseneksi:

Jäsenmaksut:

Vuosijäsen             22 € / vuosi                         Eläkeläisjäsen        15 € /vuosi
Yhdistys                 22 € / vuosi

Opiskelijajäsen      10 € / vuosi

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa  Maan Ääriin -lehden, jossa tiedotetaan jäsenille liiton toiminnasta Suomessa ja ulkomaan työalueilla. Lehti postitetaan jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille.

Voit liittyä Opettajien Lähetysliiton jäseneksi täyttämällä yllä olevan lomakkeen tai ilmoittamalla sähköpostitse tai puhelimitse toimistolle. Jäsenmaksulasku tulee yleensä toukokuussa ja lasku maksetaan Opettajien Lähetysliiton jäsenmaksutilille:

DANSKE BANK    FI 46 8146 9710 2114 41

Jäsenmaksutili, käytäthän viitenumeroa, jonka saat toimistolta.

Opettajien Lähetysliitto on valtakunnallinen järjestö, jossa on noin 1200 jäsentä eri puolilla Suomea. Jäsenenä olet mukana tukemassa lähetystyötä ja kehitysyhteistyötä eri maissa ja saat tietoa tuen kohteista Maan ääriin -lehden välityksellä. Voit myös osallistua ympäri vuoden järjestettäviin Opettajien Lähetysliiton tilaisuuksiin ja tapahtumiin! Eri paikkakunnilla voi kokoontua pienempiä toimintaryhmiä ja piirejä, ja voit itsekin perustaa ryhmän, joka toimii OLL:n paikallisryhmänä ja kutsua mukaan uusia jäseniä.

Liiton jäseneksi voivat liittyä opettajat, opettajiksi valmistuvat ja myös muut, jotka haluavat tukea liiton työtä. Yhteisöjäseneksi voivat liittyä rekisteröidyt yhdistykset, oikeuskelpoiset yhteisöt ja säätiöt, jotka hallitus hyväksyy jäseniksi. Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Maan ääriin -lehden ja tuet samalla opettajien tekemää lähetystyötä eri puolilla maailmaa.