Ke 9.2.2022 Lähetysseuran globaalikasvatusmateriaalit käyttöön -iltapäivä uusintana

12.1.2022

Suomen Lähetysseuran

GLOBAALIKASVATUSMATERIAALIT

HELPOSTI KÄYTTÖÖN

-iltapäivä

Torstaina 9.2.2022 klo 15-17

• Etä-esittelyssä ajankohtaiset, uusimmat Lähetysseuran globaalikasvatuksen materiaalit ja pelit eri luokka-asteille
  • Opi ottamaan helposti käyttöön Lähetysseuran ja muiden järjestöjen tarjoamia materiaaleja globaalikasvatukseen eri oppitunneilla.
  • Materiaalien avulla voit lisätä kiinnostavuutta opetukseen, joka käsittelee esim. kestävän kehityksen, ilmastonmuutoksen ja ihmisoikeuskasvatuksen teemoja.
  • Ilmoittaudu mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään perjantaina 4.2.2022 sähköpostitse Opettajien Lähetysliiton toimistolle: toimisto(at)opettajienlahetysliitto.fi
  • Koulutus järjestetään Teamsin välityksellä. (Koulutus ei ole pelkästään webinaari, vaan sisältää tehtäviä, joten tietokone on kännykkää parempi vaihtoehto osallistumiselle.)
  • Samankaltainen iltapäivä on järjestetty aiemmin syksyllä 2021.
  • Ilmoittautuneille lähetetään Teams- osallistumislinkki 8.2. mennessä. Tervetuloa!