Opettajien Lähetysliitto mukana Educa-messuilla

24.1.2023

Educa-messut järjestettiin Helsingin Messukeskuksessa 27.-28.1.2023. Opettajien Lähetysliitolla oli oma esittelypiste Kansalaisvaikuttamisen torilla, josta löytyi myös monien muidenkin järjestöjen ständejä. Suomalaiset kehitysjärjestöt Fingo ry:n koordinoimalta kansalaisvaikuttamisen torilta löytyi mm. Suomen Lähetysseura, Fida, Taksvärkki, Kirkon Ulkomaanapu, Seta, Sateenkaariperheet, Interpedia, Fingo, Luontoliitto, SEY, Suomen Caritas, Ympäristökasvatusjärjestö FEE Suomi, Vapaa-ajattelijain liitto, Suomen luonto- ja ympäristökoulujen liitto, Yhteiset Lapsemme, Amnesty, Suomen YK-liitto, Nuorten Akatemia, Suomen Rauhanpuolustajat, Suomen CSV-liitto, Suomen Pakolaisapu, Maailmanvaihto, Allianssi, Sask, Suomen nuorisokeskusyhdistys ja Focus. Educa-messut järjestetään vuosittain tammikuussa Helsingin messukeskuksessa.

OLL:n varapuheenjohtaja Ulpu Siponen ja hallituksen jäsen Ritva Jämsä esittelivät tuoretta Laulumeininkiä -hanketta Educa-messuilla 2023.
Kuvassa oranssissa paidoissa Hanna Rahkiola-Partanen ja Ulpu Siponen.